Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Основні завдання роботи класного керівника
[ Викачати з сервера (21.4 Kb)
]
| 09.01.2017, 23:19 |
Основні завдання
роботи класного керівника:
- Виховання високої моралі у підростаючого, покоління, формування в нього українського менталітету, традицій.
- Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення 'їхнього здоров'я.
- Духовно-моральне виховання.
- Розвиток розумових і фізичних здібностей формування високої пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів.
- Підготовка школярів до господарсько-трудової діяльності.
- Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій.
- Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.
- Врахування інтересів дітей.
- Організація роботи з батьками.
|
|
Критерії ефективності виховної роботи:
- рівень організованості классного колективу (дисциплінованість, робота учнівського самоврядування);
- рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні,активності учнів
у позаурочній діяльності);
- різноманітність позаурочного життя класу;
- динаміка зростання рівня вихованості учнів;
- рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність, ініціативність учнів, виховний
вплив колективу на його членів, рівень розвитку громадської думки);
- активність співпраці класу з класним керівником;
- зв'язок із сім'єю, участь батьків у виховному процесі;
- робота з проблемними учнями;
- надання педагогічної підтримки на основі індивідуального підходу;
- захищеність та комфортність умов перебування вихованця у класі, школі.
|
Показники успішної діяльності класного керівника:
- Високий рівень ефективності виховної роботи з класним колективом.
- Високий рівень розвитку творчої індивідуальності класного керівник, наявності в нього авторської
педагогічної технології.
- Стиль взаємовідносин.
- 'Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника (уміння поставити мету,
спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати, зробити висновки).
- Активна співтворчість з класом.
- Контакт з батьками, залучення їх до співпраці.
- Володіння вмінням зацікавити вихованців власним захопленням, організувати дозвілля.
- Взаємний інтерес класного керівника та учнів один до одного, повагу учнів до класного керівника.
|
|
Основні стилі керівництва учнями:
Педагогічне спілкування — сукупність засобів та методів, що забезпечують реалізацію цілей і завдань виховання та навчання й визначальний характер взаємодії педагога і учня.
Автократичний (самовладний) — стиль, коли вчитель здійснює од
ноосібне керування колективом, не дозволяючи учням висловлю
вати свої погляди. Педагог послідовно пред'являє до учнів вимоги
і здійснює твердий контроль за їхнім виконанням.
Авторитарний—допускає можливість для учнів брати участь в обговоренні питань навчального та виховного характеру, але рішення приймає педагог відповідно до власних установок.
Демократичний — припускає врахування педагогом думокучнів, він
прагне зрозуміти їх, переконати, а не наказувати.
Ігноруючий — характеризується тим, що вчитель не втручається в життєдіяльність школярів, обмежується формальним виконанням обов'язків, передачі адміністративної та навчальної інформації.
Натуральний — проявляється в тому, коли вчитель усувається від керівництва класом або йде на поводу в їхніх бажань.
Непослідовний — педагог залежно від зовнішніх обставин і власного емоційного стану здійснює будь-який стиль керівництва. Це призводить до дезорганізації взаємин вчителя із учнями, до появи конфліктів.
|
|
Категорія: Виховна робота | Додав: ekaterinagrigorevakegi
|
Переглядів: 411 | Завантажень: 6
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|