Персональний сайт вчителя історії
Григор'євої Катерини Вікторівни

Меню сайту
Категорії розділу
Календарно-тематичне планування [5]
Методичні рекомендації [5]
Програми [3]
Розробки уроків [14]
Виховна робота [11]
Контроль знань [9]
Презентації [11]
Олімпіади [2]
ЗНО [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Виховна робота

Основні завдання роботи класного керівника
[ Викачати з сервера (21.4 Kb) ] 09.01.2017, 23:19

 

Основні завдання

роботи класного ке­рівника:

 

  1. Виховання високої моралі у під­ростаючого, покоління, форму­вання в нього українського мен­талітету, традицій.
  2. Створення необхідних умов для фізичного розвитку школярів, збереження та зміцнення 'їхнього здоров'я.
  3. Духовно-моральне виховання.
  4. Розвиток розумових і фізичних  здібностей формування високої  пізнавальної культури, організація  змістовного дозвілля учнів.
  5. Підготовка школярів до госпо­дарсько-трудової діяльності.
  6. Створення умов для вільного ви­бору учнями світоглядних пози­цій.
  7. Гуманізація педагогічного про­цесу, демократизація стосунків  у колективі.
  8. Врахування інтересів дітей.
  9. Організація роботи з батьками.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Критерії ефективності виховної ро­боти:

 

  1. рівень організованості классного  колективу (дисциплінованість, робота учнівського самовряду­вання);
  2. рівень навчальної мотивації учнів  класу (динаміка підвищення яко­сті знань, ефективності роботи  з учнями, які навчаються на по­чатковому рівні,активності учнів
    у позаурочній діяльності);
  3. різноманітність позаурочного  життя класу;
  4. динаміка зростання рівня вихо­ваності учнів;
  5. рівень розвитку класного колек­тиву (згуртованість, активність, ініціативність учнів, виховний
    вплив колективу на його членів, рівень  розвитку  громадської  думки);
  6. активність співпраці класу з клас­ним керівником;
  7. зв'язок із сім'єю, участь батьків  у виховному процесі;
  8. робота з проблемними учнями;
  9. надання педагогічної підтримки  на основі індивідуального підходу;
  10. захищеність та комфортність умов  перебування вихованця у класі,  школі.

 

Показники успішної діяльності клас­ного керівника:

 

  1. Високий рівень ефективності ви­ховної роботи з класним колек­тивом.
  2. Високий рівень розвитку творчої  індивідуальності класного керів­ник, наявності в нього авторської
    педагогічної технології.
  3. Стиль взаємовідносин.
  4. 'Високий рівень володіння умін­нями та навичками класного ке­рівника (уміння поставити мету,
    спланувати роботу, здійснити її,  оцінити, проаналізувати, зробити  висновки).
  5. Активна співтворчість з класом.
  6. Контакт з батьками, залучення  їх до співпраці.
  7. Володіння вмінням зацікавити  вихованців власним захопленням,  організувати дозвілля.
  8. Взаємний інтерес класного ке­рівника та учнів один до одного, повагу учнів до класного керів­ника.

 

 

 

 

 

 

 

Основні стилі керівництва учнями:

 

 

Педагогічне спілкування — сукупність засобів та методів, що забезпечують реалізацію цілей і завдань виховання та навчання й визначальний характер взаємодії педагога і учня.

 

Автократичний (самовладний) — стиль, коли вчитель здійснює од­
ноосібне керування колективом, не дозволяючи учням висловлю­
вати свої погляди. Педагог послі­довно пред'являє до учнів вимоги
і здійснює твердий контроль за  їхнім виконанням.

 

Авторитарний—допускає можли­вість для учнів брати участь в обговоренні питань навчального та виховного характеру, але рішення  приймає педагог відповідно до  власних установок.

 

Демократичний — припускає вра­хування педагогом думокучнів, він
прагне зрозуміти їх, переконати, а не наказувати.

 

Ігноруючий — характеризується тим, що вчитель не втручається в життєдіяльність школярів, обмежується формальним ви­конанням обов'язків, передачі адміністративної та навчальної інформації.

 

Натуральний — проявляється  в тому, коли вчитель усувається від керівництва класом або йде на поводу в їхніх бажань.

 

Непослідовний — педагог залежно від зовнішніх обставин і власного емоційного стану здійснює будь-який стиль керівництва. Це при­зводить до дезорганізації взаємин вчителя із учнями, до появи кон­фліктів.

 

Категорія: Виховна робота | Додав: ekaterinagrigorevakegi
Переглядів: 411 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Друзі сайту
  • Best uCoz Websites
  • engtea.ucoz.ua
  • mycito.at.ua
  • ladyneferty2.ucoz.ru
  • oosadchazosh1.at.ua
  • ninatishenko.at.ua
  • verygoodx.ucoz.net
  • Пошук
    Радіо

    Copyright MyCorp © 2025
    uCoz