Персональний сайт вчителя історії
Григор'євої Катерини Вікторівни

Меню сайту
Категорії розділу
Календарно-тематичне планування [5]
Методичні рекомендації [5]
Програми [3]
Розробки уроків [14]
Виховна робота [11]
Контроль знань [9]
Презентації [11]
Олімпіади [2]
ЗНО [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Виховна робота

Методика рівня вихованості учнів
[ Викачати з сервера (104.5 Kb) ] 09.01.2017, 23:17

 

                                                                    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методика

вимірювання рівня вихованості учнів

 (за Т.І. Шамовою)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата__________Школа _______________________________________________________________

Клас_________ Кількість учнів в класі___________

Анкети для 1-2 класів

Інструкція. Оцініть перераховані якості по відношенню до себе за 5-бальною шкалою:

            «5» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, наявні завжди;

            «4» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, проявляються часто, але не завжди;

            «3» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, проявляються рідко;

«2» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, ніколи не проявляються.

            Процедура оцінювання. Учні виставляють оцінки собі проти кожного показника. Потім беруть анкети додому, де оцінюють їх за цими ж якостями батьки, далі це ж робить класний керівник.

Моє ставлення

Я

оцінюю

 себе сам

Мене

оцінюють батьки

Мене оцінює учитель

Підсумковий бал

1.

  • мені цікаво вчитися;
  • люблю читати;
  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі питання;
  • мені подобається виконувати домашнє завдання;
  • прагну отримати гарні оцінки

 

 

 

 

2.

  • виконую правила для учнів;
  • добрий у відношеннях з людьми;
  • беру участь у справах класу і школи

 

 

 

 

3.

  • старанний у навчанні;
  • уважний;
  • допомагаю іншим у справах і сам звертаюсь за допомогою;
  • мені подобається допомагати в сім’ї виконувати домашню роботу;
  • мені подобається чергування в школі

 

 

 

 

4.

  • до землі;
  • до рослин;
  • до тварин

 

 

 

 

5.

  • акуратний у справах;
  • охайний у одязі;
  • подобається все красиве навколо мене;
  • я ввічливий у відношеннях з людьми

 

 

 

 

6.

  • керую собою;
  • дотримуюсь санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;
  • у мене немає шкідливих звичок

 

 

 

 

 

 

Дата____________Школа____________________________________________________________

Клас____________Кількість учнів в класі_________________

Анкета для 3-5 класів

Інструкція. Оцініть перераховані якості по відношенню до себе за 5-бальною шкалою:

            «5» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, наявні завжди;

            «4» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, проявляються часто, але не завжди;

            «3» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, проявляються рідко;

«2» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, ніколи не проявляються.

            Процедура оцінювання. Учні виставляють оцінки собі проти кожного показника. Потім беруть анкети додому, де оцінюють їх за цими ж якостями батьки, далі це ж робить класний керівник.

 

Моє ставлення

Я

оцінюю

 себе сам

Мене

оцінюють

батьки

Оцінка

 класного

 керівника

Підсумковий бал

1.

  • мені цікаво вчитися;
  • люблю читати;
  • мені цікаво знаходити відповіді на незрозумілі питання;
  • завжди виконую домашні завдання;
  • прагну отримати хороші оцінки

 

 

 

 

2.

  • стараюсь у навчанні;
  • уважний;
  • самостійний;
  • допомагаю іншим і сам звертаюся за допомогою;
  • подобається самообслуговування в школі і вдома

 

 

 

 

3.

  • дотримуюся статуту школи;
  • виконую правила для учнів;
  • виконую правила внутрішнього розпорядку;
  • беру участь у справах класу і школи;
  • добрий по відношенню до людей;
  • справедливий у відносинах з людьми

 

 

 

 

4.

  • до землі;
  • до рослин;
  • до тварин;
  • бережу природу

 

 

 

 

5.

  • акуратний та охайний;
  • дотримуюся культури поведінки;
  • ціную красу у своїх справах;
  • бачу прекрасне в житті

 

 

 

 

6.

  • керую собою, своєю поведінкою;
  • дотримуюсь санітарно-гігієнічних правил догляду за собою;
  • піклуюся про своє здоров’я;
  • у мене немає шкідливих звичок;
  • вмію правильно розподіляти час навчання і відпочинку

 

 

 

 

Дата_____________Школа____________________________________________________________________

Клас____________ Кількість учнів в класі____________________

Анкета для 6-9 класів

Інструкція. Оцініть перераховані якості по відношенню до себе за 5-бальною шкалою:

            «5» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, наявні завжди;

            «4» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, проявляються часто, але не завжди;

            «3» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, проявляються рідко;

«2» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, ніколи не проявляються.

            Процедура оцінювання. Учні виставляють оцінки собі проти кожного показника. Потім беруть анкети додому, де оцінюють їх за цими ж якостями батьки, далі це ж робить класний керівник.

 

Якості особистості та ставлення

Самооцінка

Оцінка

батьків

Оцінка класного

 керівника

Підсумковий бал

  1. Ерудиція (начитаність та глибоке пізнання якоїсь галузі науки):
    • міцність та глибина знань;
    • культура мовлення;
    • доказовість та аргументованість суджень;
    • кмітливість;
    • використання додаткових джерел

 

 

 

 

  1. Я і суспільство (ставлення до суспільних норм, закону та влади):
    • виконання статуту школи;
    • виконання правил для учнів;
    • виконання правил внутрішнього розпорядку;
    • наслідування норм і правил людського співжиття;
    • щиросердність як протилежність жорстокості;
    • участь у житті класу і школи

 

 

 

 

  1. Ставлення до праці:
    • старанність і сумлінність;
    • самостійність;
    • уважність;
    • бережливість;
    • звичка до самообслуговування

 

 

 

 

  1. Я і природа (ставлення до природи):
    • бережливість до землі;
    • бережливість до рослин;
    • бережливість до тварин;
    • збереження природи в повсякденній життєдіяльності та праці

 

 

 

 

  1. Естетичний смак (ставлення до прекрасного):
    • акуратність і охайність;
    • культурні звички в житті;
    • внесення естетики в життєдіяльність;
    • уміння знаходити прекрасне в житті;
    • відвідування культурних центрів

 

 

 

 

  1. Я (ставлення до себе):
    • управляю собою, своєю поведінкою;
    • керую організовувати свій час;
    • дотримуюся правил особистої гігієни;
    • піклуюся про здоров’я;
    • маю корисні звички

 

 

 

 

 

 

 

 

Дата______________Школа___________________________________________________________

Клас______________ Кількість учнів в класі__________________

 

Анкета для 10-11 класів

Інструкція. Оцініть перераховані якості по відношенню до себе за 5-бальною шкалою:

            «5» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, наявні завжди;

            «4» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, проявляються часто, але не завжди;

            «3» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, проявляються рідко;

«2» ставимо, коли ставлення чи якість, позначені в анкеті, ніколи не проявляються.

            Процедура оцінювання. Учні виставляють оцінки собі проти кожного показника. Потім беруть анкети додому, де оцінюють їх за цими ж якостями батьки, далі це ж робить класний керівник.

 

 

 

Критерії оцінки та показники

 

Само-

оцінка

 

Оцінка

батьків

Оцінка експертної групи чи класного керівника

 

Підсумковий бал

  1. Інтелектуальний рівень:
    • ерудиція;
    • культура мовлення;
    • логіка та операційність мислення (аналіз, синтез, систематизація, узагальнення, доказовість, аргументованість, самостійність у судженнях);
    • моральна спрямованість інтелекту (моральні мотиви в позиції і поведінці)

 

 

 

 

  1. Світогляд:
    • розуміння цілісності та єдності розвитку людини, природи і суспільства;
    • усвідомлення творчої ролі людини в перетворенні навколишньої дійсності;
    • розуміння духовних цінностей моралі як універсальної форми суспільної свідомості та буття;
    • готовність і прагнення наслідувати мораль в системі відношень до оточуючого світу;
    • готовність до особистісного і професійного самовизначення

 

 

 

 

  1. Людяність:
  • доброта і співчуття як якість особистості взагалі;
  • доброта і співчуття до сім’ї, близьких, друзів;
  • щедрість до слабких, хворих, нужденних;
  • прагнення до розв’язання життєвих конфліктів мирним шляхом, без застосування насилля;
  • неприйняття аморальної поведінки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Відповідальність:
    • обов’язок перед батьками та старшими;
    • обов’язок по відношенню до суспільства і Батьківщини;
    • обов’язок по відношенню до себе;
    • обов’язок по відношенню до природи

 

 

 

 

  1. Громадянська позиція:
  • усвідомлення прав і обов’язків людини в суспільстві;
  • соціальна активність;
  • слідування закону, статуту школи;
  • повага до державної символіки та влади;
  • бережливе ставлення до історії та людей різних національностей;
  • домінування мотивів суспільного обов’язку

 

 

 

 

6. Характер:

  • обов’язковість, єдність слова і справи;
  • мужність, чесність, справедливість;
  • уміння розуміти і вибачати;
  • усвідомлення власної активної ролі в становленні характеру;
  • розуміння взаємозв’язку внутрішньої і зовнішньої культури людини;

потреба та вміння відстоювати свої погляди на науковій основі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Обробка даних. Всі оцінки за кожний показник складаються, а сума ділиться на їхнє число. Отримуємо середній бал за кожним критерієм. Наприклад, за одним якимось критерієм було п’ять показників. Сума всіх оцінок склала 48. Розділивши 48 на 15, отримуємо 3,2. Це і буде середній бал за конкретним критерієм. У результаті отримаємо шість середніх оцінок за шістьма критеріями. Склавши всі середні бали, отримаємо загальний бал учня. Учень, що набрав найбільшу суму, в рейтингу класного колективу займає перше місце, а той, хто набрав, найменшу суму, – останнє. Решта розташовуються між цими двома позиціями.

Інтерпретація результатів. Якщо в учня середній бал від 4 до 5, то це є високий рівень вихованості; середній бал від 3 до 4 свідчить про середній рівень; аналогічно бал від 2 до 3 – низький, а від 1 до 2 негативний рівень, що характеризує поведінку всупереч усім позитивним нормам.

Категорія: Виховна робота | Додав: ekaterinagrigorevakegi
Переглядів: 975 | Завантажень: 43 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Друзі сайту
  • Best uCoz Websites
  • engtea.ucoz.ua
  • mycito.at.ua
  • ladyneferty2.ucoz.ru
  • oosadchazosh1.at.ua
  • ninatishenko.at.ua
  • verygoodx.ucoz.net
  • Пошук
    Радіо

    Copyright MyCorp © 2025
    uCoz