Персональний сайт вчителя історії
Григор'євої Катерини Вікторівни

Меню сайту
Категорії розділу
Календарно-тематичне планування [5]
Методичні рекомендації [5]
Програми [3]
Розробки уроків [14]
Виховна робота [11]
Контроль знань [9]
Презентації [11]
Олімпіади [2]
ЗНО [2]
Міні-чат
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Файли » Методичні рекомендації

Нормативні акти вчителя історії
[ Викачати з сервера (135.5 Kb) ] 16.06.2016, 23:17

Індивідуальна картка педагога

 

Навчальний заклад _Барвінківська школа №1__________________

 

І. Об’єктивні дані

 

Зміст даних

01.09.2014

01.09.2015

01.09.2016

01.09.2017

01.092018

Прізвище, ім’я, по батькові

Григор’єва Катерина Вікторівна

Дата народження

16.04.1990

Освіта

Вища

 

 

 

 

Назва навчального закладу, який закінчив; рік закінчення

Краматорський Економіко-гуманітариний інститут, 2013

 

 

 

 

Фах за дипломом

Вчитель історії

Загальний стаж роботи

4

 

 

 

 

Педагогічний стаж

4

 

 

 

 

Стаж роботи на посаді

 

 

 

 

 

Навчальні предмети, які викладає

Історія України, всесвітня

Історія, англійська мова

 

 

 

 

Проходження курсів підвищення кваліфікації за фахом (рік)

 

 

 

 

 

Проходження спецкурсів:

  • фахових;
  • тематичних

 

 

 

 

 

Атестація (рік)

 

 

 

 

 

Кваліфікаційна категорія

 

 

 

 

 

Педагогічне звання

Спеціаліст

 

 

 

 

Науковий ступінь

 

 

 

 

 

Нагороди

 

 

 

 

 

Встановлений рівень професійної компетентності (за результатами проходження курсів підвищення кваліфікації)

 

 

 

 

 

Методична тема, над якою працює педагог (рік, назва теми)

Формування життєвих компетенцій учнів засобами ІКТ на уроках історії

 

 

 

 

Участь у проектах, програмах, експериментальній діяльності (рік, назва програми, проекту, тема експерименту)

 

 

 

 

 

Друковані роботи

Пережитки язичництва в культурі Русі-України X-XII століття.

 

 

 

 

 

Примітка.

  1. Частина І «Об’єктивні дані» індивідуальної картки педагога заповнюється щорічно станом на 01.09.
  2. Заповнює дані заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу.
  3. Об’єктивні дані  зберігаються в загальній базі даних навчального закладу та районного (міського) методичного кабінету (центру).
  4. Контроль за заповненням об’єктивних даних і формування бази даних по району (місту) здійснює відповідальний методист районного (міського) методичного кабінету (центру).

 

 

ІІ. Проектування індивідуальної траєкторії професійного зростання

 

Зміст, напрями діяльності

2014

2015

2016

2017

2018

Рік наступної атестації

2016

 

 

 

 

Курси підвищення кваліфікації

 

 

+

 

 

Спецкурси:

  • фахові;

 

 

 

 

 

  • тематичні

 

 

 

 

 

Форми методичної роботи:

  • ШМО;

 

 

 

 

 

  • Р(М)МО;

 

 

 

 

 

  • конференція (тема);

 

 

 

 

 

  • семінар (тема);

 

 

 

 

 

  • тренінг (тема);

 

 

 

 

 

  • тренінг з ІКТ;

 

 

 

 

 

  • ТТК (тема);

 

 

 

 

 

  • фахові конкурси;

 

 

 

 

 

  • виставка-презентація педагогічних ідей та технологій

 

 

 

 

 

  • експериментально-дослідницька діяльність;

Козацька слава Барвінківщини

 

 

 

 

  • узагальнення власного педагогічного досвіду (тема);

 

 

 

 

 

  • розробка авторської навчальної програми;

 

 

 

 

 

  • завдання самоосвітньої діяльності (тема)

Використання інтерактивних технологій на уроках історії та англійської мови

 

 

 

 

  • інші форми роботи

 

 

 

 

 

 

Примітка.

  1. Частина ІІ «Проектування індивідуальної траєкторії професійного зростання» індивідуальної картки педагога заповнюється один раз на початок календарного року на 5 наступних років.
  2. Заповнює дані педагогічний працівник особисто.
  3. Дані  зберігаються в загальній базі даних навчального закладу.
  4. Контроль за проектуванням індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога здійснює заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу та відповідальний методист районного (міського) методичного кабінету (центру).

 

 

ІІІ. Результати діяльності педагога в міжатестаційний період

 

Показники

2014

2015

2016

2017

2018

 

Результативність навчально-методичної роботи педагога

Навчання на курсах підвищення кваліфікації

 

 

 

 

 

Навчання на фахових спецкурсах (дата, напрям)

 

 

 

 

 

Навчання на тематичних спецкурсах (дата, тематика)

 

 

 

 

 

Участь у роботі методичних об’єднань (підготовка виступів, їх тематика тощо)

  •  

 

Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання предмета

 

 

 

  •  

 

 

 

 

 

Участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо (дата, тема заходу, форма участі (тема доповіді, виступу, презентації тощо))

всеукраїнського рівня

 

 

 

 

 

обласного рівня

 

 

 

 

 

районного (міського) рівня

 

 

 

 

 

Участь у фахових конкурсах (назва конкурсу, результативність (дипломи

І, ІІ, ІІІ ступенів))

на районному (міському) рівні

 

 

 

 

 

на обласному рівні

 

 

 

 

 

Участь у педагогічній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій (назва роботи, результативність (дипломи

І, ІІ, ІІІ ступенів))

на районному (міському) рівні

 

 

 

 

 

на обласному рівні

 

 

 

 

 

Участь у експериментально-дослідницькій діяльності (тема)

всеукраїнського рівня

 

Козацька слава Барвінківщини

 

 

 

обласного рівня

 

 

 

 

 

районного (міського) рівня

 

 

 

 

 

Узагальнення власного ефективного педагогічного досвіду (тема)

на рівні навчального закладу

 

 

 

 

 

на районному (міському) рівні

 

 

 

 

 

на обласному рівні

 

 

 

 

 

Наявність методичних розробок

методичних рекомендацій

 

 

 

 

 

авторських навчальних  програм

 

 

 

 

 

статей

 

 

 

 

 

інше

 

 

 

 

 

Якість проведення уроків (встановлений рівень за кваліметричною моделлю, схемою аналізу уроку тощо в межах внутрішньошкільного контролю)

Достатній

 

 

 

 

Застосування технологій навчання (назва технології)

ІКТ, проектна технологія, технологія критичного мислення  на уроках історії

 

 

 

 

Успішність учнів

Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ДПА

 

 

 

 

 

 

Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ЗНО

 

 

 

 

 

 

Результати Всеукраїнських учнівських олімпіад (кількість дипломів І, ІІ, ІІІ ступенів)

ІІ етап

 

 

 

 

 

 

ІІІ етап

 

 

 

 

 

 

IV етап

 

 

 

 

 

 

Результати Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН (кількість дипломів

І, ІІ, ІІІ ступенів)

І етап

 

 

 

 

 

 

ІІ етап

 

 

 

 

 

 

ІІІ етап

 

 

 

 

 

 

Результати Всеукраїнських учнівських турнірів  (назва турніру, кількість переможців)

 

 

 

 

 

 

Результати учнівських конкурсів (назва конкурсу, кількість переможців)

всеукраїнського рівня

 

 

 

 

 

 

обласного рівня

 

                         

 

Примітка.

  1. Частина ІІІ «Результати діяльності педагога в міжатестаційний період» індивідуальної картки педагога заповнюється щорічно станом на кінець календарного року.
  2. Заповнює дані заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу разом із педагогічним працівником.
  3. Дані зберігаються в загальній базі даних навчального закладу та передаються до районного (міського) методичного кабінету (центру) перед атестацією педагогічного працівника.
  4. Контроль за проведенням у навчальному закладі моніторингу зростання рівня професійної компетентності педагога здійснює відповідальний методист районного (міського) методичного кабінету (центру).
Категорія: Методичні рекомендації | Додав: ekaterinagrigorevakegi
Переглядів: 487 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Друзі сайту
  • Best uCoz Websites
  • engtea.ucoz.ua
  • mycito.at.ua
  • ladyneferty2.ucoz.ru
  • oosadchazosh1.at.ua
  • ninatishenko.at.ua
  • verygoodx.ucoz.net
  • Пошук
    Радіо

    Copyright MyCorp © 2025
    uCoz