Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Нормативні акти вчителя історії
[ Викачати з сервера (135.5 Kb)
]
| 16.06.2016, 23:17 |
Індивідуальна картка педагога
Навчальний заклад _Барвінківська школа №1__________________
І. Об’єктивні дані
Зміст даних
|
01.09.2014
|
01.09.2015
|
01.09.2016
|
01.09.2017
|
01.092018
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Григор’єва Катерина Вікторівна
|
Дата народження
|
16.04.1990
|
Освіта
|
Вища
|
|
|
|
|
Назва навчального закладу, який закінчив; рік закінчення
|
Краматорський Економіко-гуманітариний інститут, 2013
|
|
|
|
|
Фах за дипломом
|
Вчитель історії
|
Загальний стаж роботи
|
4
|
|
|
|
|
Педагогічний стаж
|
4
|
|
|
|
|
Стаж роботи на посаді
|
|
|
|
|
|
Навчальні предмети, які викладає
|
Історія України, всесвітня
Історія, англійська мова
|
|
|
|
|
Проходження курсів підвищення кваліфікації за фахом (рік)
|
|
|
|
|
|
Проходження спецкурсів:
|
|
|
|
|
|
Атестація (рік)
|
|
|
|
|
|
Кваліфікаційна категорія
|
|
|
|
|
|
Педагогічне звання
|
Спеціаліст
|
|
|
|
|
Науковий ступінь
|
|
|
|
|
|
Нагороди
|
|
|
|
|
|
Встановлений рівень професійної компетентності (за результатами проходження курсів підвищення кваліфікації)
|
|
|
|
|
|
Методична тема, над якою працює педагог (рік, назва теми)
|
Формування життєвих компетенцій учнів засобами ІКТ на уроках історії
|
|
|
|
|
Участь у проектах, програмах, експериментальній діяльності (рік, назва програми, проекту, тема експерименту)
|
|
|
|
|
|
Друковані роботи
|
Пережитки язичництва в культурі Русі-України X-XII століття.
|
|
|
|
|
Примітка.
- Частина І «Об’єктивні дані» індивідуальної картки педагога заповнюється щорічно станом на 01.09.
- Заповнює дані заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу.
- Об’єктивні дані зберігаються в загальній базі даних навчального закладу та районного (міського) методичного кабінету (центру).
- Контроль за заповненням об’єктивних даних і формування бази даних по району (місту) здійснює відповідальний методист районного (міського) методичного кабінету (центру).
ІІ. Проектування індивідуальної траєкторії професійного зростання
Зміст, напрями діяльності
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
Рік наступної атестації
|
2016
|
|
|
|
|
Курси підвищення кваліфікації
|
|
|
+
|
|
|
Спецкурси:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Форми методичної роботи:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- виставка-презентація педагогічних ідей та технологій
|
|
|
|
|
|
- експериментально-дослідницька діяльність;
|
Козацька слава Барвінківщини
|
|
|
|
|
- узагальнення власного педагогічного досвіду (тема);
|
|
|
|
|
|
- розробка авторської навчальної програми;
|
|
|
|
|
|
- завдання самоосвітньої діяльності (тема)
|
Використання інтерактивних технологій на уроках історії та англійської мови
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
- Частина ІІ «Проектування індивідуальної траєкторії професійного зростання» індивідуальної картки педагога заповнюється один раз на початок календарного року на 5 наступних років.
- Заповнює дані педагогічний працівник особисто.
- Дані зберігаються в загальній базі даних навчального закладу.
- Контроль за проектуванням індивідуальної траєкторії професійного зростання педагога здійснює заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу та відповідальний методист районного (міського) методичного кабінету (центру).
ІІІ. Результати діяльності педагога в міжатестаційний період
Показники
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
2018
|
|
Результативність навчально-методичної роботи педагога
|
Навчання на курсах підвищення кваліфікації
|
|
|
|
|
|
Навчання на фахових спецкурсах (дата, напрям)
|
|
|
|
|
|
Навчання на тематичних спецкурсах (дата, тематика)
|
|
|
|
|
|
Участь у роботі методичних об’єднань (підготовка виступів, їх тематика тощо)
|
|
|
Ознайомлення з методичними рекомендаціями щодо викладання предмета
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Участь у конференціях, семінарах, круглих столах тощо (дата, тема заходу, форма участі (тема доповіді, виступу, презентації тощо))
|
всеукраїнського рівня
|
|
|
|
|
|
обласного рівня
|
|
|
|
|
|
районного (міського) рівня
|
|
|
|
|
|
Участь у фахових конкурсах (назва конкурсу, результативність (дипломи
І, ІІ, ІІІ ступенів))
|
на районному (міському) рівні
|
|
|
|
|
|
на обласному рівні
|
|
|
|
|
|
Участь у педагогічній виставці-ярмарку педагогічних ідей та технологій (назва роботи, результативність (дипломи
І, ІІ, ІІІ ступенів))
|
на районному (міському) рівні
|
|
|
|
|
|
на обласному рівні
|
|
|
|
|
|
Участь у експериментально-дослідницькій діяльності (тема)
|
всеукраїнського рівня
|
|
Козацька слава Барвінківщини
|
|
|
|
обласного рівня
|
|
|
|
|
|
районного (міського) рівня
|
|
|
|
|
|
Узагальнення власного ефективного педагогічного досвіду (тема)
|
на рівні навчального закладу
|
|
|
|
|
|
на районному (міському) рівні
|
|
|
|
|
|
на обласному рівні
|
|
|
|
|
|
Наявність методичних розробок
|
методичних рекомендацій
|
|
|
|
|
|
авторських навчальних програм
|
|
|
|
|
|
статей
|
|
|
|
|
|
інше
|
|
|
|
|
|
Якість проведення уроків (встановлений рівень за кваліметричною моделлю, схемою аналізу уроку тощо в межах внутрішньошкільного контролю)
|
Достатній
|
|
|
|
|
Застосування технологій навчання (назва технології)
|
ІКТ, проектна технологія, технологія критичного мислення на уроках історії
|
|
|
|
|
Успішність учнів
|
Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ДПА
|
|
|
|
|
|
|
Рівень навчальних досягнень учнів за результатами ЗНО
|
|
|
|
|
|
|
Результати Всеукраїнських учнівських олімпіад (кількість дипломів І, ІІ, ІІІ ступенів)
|
ІІ етап
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ етап
|
|
|
|
|
|
|
IV етап
|
|
|
|
|
|
|
Результати Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН (кількість дипломів
І, ІІ, ІІІ ступенів)
|
І етап
|
|
|
|
|
|
|
ІІ етап
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ етап
|
|
|
|
|
|
|
Результати Всеукраїнських учнівських турнірів (назва турніру, кількість переможців)
|
|
|
|
|
|
|
Результати учнівських конкурсів (назва конкурсу, кількість переможців)
|
всеукраїнського рівня
|
|
|
|
|
|
|
обласного рівня
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка.
- Частина ІІІ «Результати діяльності педагога в міжатестаційний період» індивідуальної картки педагога заповнюється щорічно станом на кінець календарного року.
- Заповнює дані заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу разом із педагогічним працівником.
- Дані зберігаються в загальній базі даних навчального закладу та передаються до районного (міського) методичного кабінету (центру) перед атестацією педагогічного працівника.
- Контроль за проведенням у навчальному закладі моніторингу зростання рівня професійної компетентності педагога здійснює відповідальний методист районного (міського) методичного кабінету (центру).
|
Категорія: Методичні рекомендації | Додав: ekaterinagrigorevakegi
|
Переглядів: 487 | Завантажень: 7
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|